02188218279-86053927

خطوط تولید کاتالیست پتروشیمی ها در عسلویه راه اندازی می شوند.

353 بازدید | سه شنبه 25 آبان 1400 | دسته بندی : اخبار منبع : خبرگزاری شانا

شرکت پتروشیمی پارس به عنوان بزرگ ترین زنجیره تولید محصولات "استایرن مونومر" در حاشیه برگزاری این رویداد، تفاهم نامه ای با یک شرکت دانش بنیان ایرانی با هدف طراحی، تولید و عرضه مواد شیمیایی، کاتالیست ها و تجهیزات آزمایشگاهی امضا کرد.

بر اساس این تفاهم نامه، زمینه برای همکاری و حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف راه اندازی خطوط تولید کاتالیست ها فرآیندی شامل کاتالیست های ایزومریزاسیون، هیدروتریتینگ، ریفرمینگ، هیدروکرکینگ، کاتالیست های تصفیه گوگرد و مرکاپتان زدایی از نفت، برش های نفتی و هیدروکربن های گازی و مایع و فاضلاب صنعتی در عسلویه فراهم شده است.

پتروشیمی پارس همچنین در حاشیه برگزاری این رویداد تفاهم نامه های دیگری با شرکت های دانش بنیان بومی جنوب استان بوشهر با محور خدمات فنی، تامین، طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، تقویت کننده مخابراتی، احیا و کالیبراسیون، ارائه خدمات یازرسی فنی، خدمات آزمایشگاهی و آموزشی، ارائه خدمات شناسایی مخاطره های فرآیندی و غیرفرآیندی، خدمات تعیین سطح یکپارچگی ایمنی و ... امضا کرد.

نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت های منطقه عسلویه در تامین نیازهای عمومی و تخصصی شرکت های پتروشیمی از شامگاه دوشنبه (24 آبان ماه) به میزبانی عسلویه با مشارکت بیش از 250 شرکت بومی در قالب 18 گروه کالایی و 40 شرکت دانش بنیان ایرانی به مدت سه روز آغاز به کار کرده است.