02188218279-86053927

پتروشیمی امیر کبیر نشان عالی درخشان جهش تولید گرفت.

396 بازدید | سه شنبه 04 خرداد 1400 | دسته بندی : اخبار

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، این شرکت در آیینی از سوی معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بنگاه تولیدی برتر گزیده و موفق شد نشان عالی درخشان جهش تولید را از آن خود کند، هم زمان معاونت وزارت نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از پتروشیمی امیر کبیر به دلیل ثبت رکوردهای جدید به ویژه در بخش تولید قدردانی کرد.

این آیین، به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور مدیر عاملان صندوق ها، بانک ها از جمله بانک رفاه کارگران، بنگاه ها و شرکت های تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد و طی آن از شرکت های برتر به لحاظ عملکرد از جمله پتروشیمی امیر کبیر با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد و عبدالکریم پهلوانی، مدیر عامل پتروشیمی امیر کبیر، لوح و تندیس نشان عالی درخشان جهش تولید را از محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.

محمد شریعتمداری، در این همایش با اشاره به گزارش های عملکرد ارائه شده در این آیین اعلام کرد که ما با استفاده از جوانگرایی نخبگان توانستیم به اهدافی نائل شویم که در این برنامه به آن اشاره شد و این جهش تولید، افزایش سود و بهره وری نتیجه شایسته سالاری و انتخاب مدیران جوان کارآمد و شایسته بوده است.

حجت الله میرزایی، معاونت اقتصادی وزیر نیز در این آیین، با نام بردن از برخی مدیر عاملان هلدینگ ها و صندوق ها، آنچه را که صورت پذیرفته شایسته گزینی و انتخاب های درست توصیف کرد و گفت: پتروشیمی امیر کبیر در مسیر تامین پایدار خوراک و سود 10 برابری نسبت به سال گذشته توانست به موفقیت چشم گیری دست یابد.

وی افزود: پتروشیمی امیر کبیر در میان 400 شرکت وزارت رفاه توانست بالاترین رشد سود را بدست بیاورد.

شرکت پتروشیمی امیر کبیر در سال 99 توانست در شاخص تولید کل، تولید پلیمری، فروش مقداری و مدیریت بهینه سبد خوراک و سود خالص رکوردهای 10 سال گذشته خود را جا به جا کند.