02188218279-86053927

ثبت رکورد تولید در پتروشیمی شیراز

446 بازدید | سه شنبه 11 خرداد 1400 | دسته بندی : اخبار

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شیراز، محمدرضا جوانمردی با اعلام این مطلب افزود: شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود، همواره با تلاش بی وقفه هدف تولید محصولات با کیفیت را دنبال و در سال های متمادی بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات خود را ارائه کرده است.

وی ادامه داد: بی شک سرمایه های انسانی هر شرکت موفق، ارزشمندترین دارایی آن به شمار می آید و توجه به این سرمایه بدون تردید ضامن بقا و افزایش بهره وری خواهد بود.

رئیس روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز گفت: این شرکت به پشتوانه دانش فنی کارکنان و برگزاری نشست های مداوم هماهنگی تولید و برنامه ریزی های دقیق و منسجم به منظور رفع تنگناهای تولید در دو ماه نخست امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال توانست افزایش تولید قابل توجهی را محقق کند.

از طرفی تعویض کاتالیست های واحد نیز به واسطه راهبری مناسب و تعمیر و نگهداری به موقع،سریع تر از زمان پیش بینی شده انجام خواهد شد که این موضوع افزون بر صرفه جویی، استمرار تولید را نیز در پی داشته است.

جوانمردی تصریح کرد: پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور از سال 1338 تاسیس شده و هم اکنون با بیش از 60 سال تجربه در تولید محصولات پتروشیمیایی و درک نیازهای آینده مشتریان ضمن تاکید بر توسعه و کیفیت محصولات، محصول را تامین و انتظارها و نیاز ذی نفعان به ویژه مشتریان را برآورده کرده است.